Siostry z gospody opowiadaja o KR ! :)



1*.       Kim jest Magda Gessler ?
  

Małgorzata:. Niezwykle pra-wdziwa w swoich działaniach osoba, którą nie bez powodu określa się mianem kreatorki smaku. Kobieta, która w sposób przebojowy zmienia oblicze polskiej gastronomii.
Agnieszka: Osobą bardzo kompetentną w kwestiach związanych z prowadzeniem restauracji, a także osobą, która ma doskonały smak.



2*.      Czym dla Was jest ‘’rewolucja” ? 

Małgorzata:  Według mnie to totalna zmiana nie tylko w sercach, umysłach ludzi ale i również całkowicie odmienne podejście do kuchni, Gości. Wywrócenie wszystkiego do góry nogami....i dobrze. Rewolucje są nam potrzebne :)
Agnieszka:  Ogromne zmiany o 360 stopni.


3.*   Która z Was była pomysłodawczynią zaproszenia
Magdy Gessler do Dębicy ?


M: Ja. Pomyślałam sobie, co mamy do stracenia a jak wiele możemy zyskać! 



4.*      Agnieszko od razu zaakceptowałaś pomysł Siostry ?

A: Na początku nie byłam tak entuzjastycznie nastawiona do tego pomysłu jak moja siostra, ale po przemyśleniach doszłam do wniosku, że może być to dobry pomysł.



5.*    Zgłoszenie do programu potraktowałyście jako życiową szansę czy przygodę ?

M: Jedno i drugie. Pomyślałyśmy, że może wydarzy się, coś co zmieni nasze życia i tak też się stało. Przyznam, że zawsze chciałam poznać Magdę Gessler a sposobność ku temu była znakomita. „Kuchenne Rewolucje” pomogły nam stanąć na nogi, rozwijać się. Był to bodziec do pójścia do przodu :) Przygoda i wiele niespodzianek po drodze … Nigdy wcześniej nie śpiewałam w chórze Gospel a Magda Gessler przetarła szlaki nowej przygodzie: Gospodzie u Sióstr :)

A: Możliwość poznania Magdy Gessler oraz uczestnictwo w  powstawania programu telewizyjnego. Była to dla mnie niesamowita przygoda.



6*.      Jakie emocje towarzyszyły Wam dniu przyjazdu Magdy Gessler?

M:  Pamiętam, że wcześniej wielokrotnie oglądałam ten program i nie sądziłam, że kiedykolwiek sama będę znajdowała się po tej drugiej stronie :) Spodziewałyśmy się, że może być ciężko. Zastanawiałyśmy się nad tym, czy w ruch pójdą garnki :))) A tak na serio to starałyśmy się widzieć wizytę p. Magdy pozytywnie bo w miejscach zrewolucjonizowanych ludzie odnosili nie tylko finansowy ale i osobisty sukces :) Stres na pewno był obecny. 

A: Jedna wielka niewiadoma :) Wiedziałam, że nie będzie lekko, ale naprawdę było warto.


7.*      Wyobrażenia się spełniły ?

M: Wyobrażenia a rzeczywistość to dwie różne sprawy, ponieważ w trakcie kręcenia programu to my byłyśmy po tej drugiej stronie. Nagle uświadomiłyśmy sobie, że nasze poczynania będzie śledzić ponad 2 mln osób :) To ciekawe i niesamowite. Wiele sytuacji i rzeczy totalnie nas zaskoczyło. Do tego dochodziły emocje. To było niezwykłe przeżycie. Potem był już niesamowity boom i sukces Gospody.

A: Wszystko przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Rewolucja spowodowała, że Gospodę U Sióstr znał prawie każdy i to z różnych miejsc w Polsce. Goście przychodzili i mimo upływu czasu nadal przychodzą naprawdę tłumnie. Jestem za to bardzo wdzięczna Magdzie Gessler.




8*.      Czy ciężka praca w czasie KR, jak i sam udział w programie odmieniały Was same?

M: To była trudna ale potrzebna lekcja. Pojawił się ktoś, kto wstrząsnął wszystkim w posadach, wskazał nam nasze błędy ale co ważne pokazał rozwiązania. To niesamowite jak bardzo zmieniło się nasze podejście, rozumienie i prowadzenie Restauracji. Myślę, że część z tych rzeczy miałyśmy w sobie ale brakowało nam energii i motywacji do działania. Dzisiaj staramy bardziej wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych Gości, wsłuchiwać się w ich potrzeby, mieć z nimi bliski kontakt :)

A: We mnie zaszły bardzo duże zmiany. Zupełnie zmieniłam podejście do naszych Gości i częściej się uśmiecham. Niejednokrotnie rozmawiam z nimi, jakie są ich wrażenia kulinarne i nie tylko :)


9*.      Wracając – gdy usłyszałyście o plackach ziemniaczanych nastało więcej radości czy zdziwienia?

M: Z początku towarzyszyło mi zdziwienie. Nigdy nie myślałam o plackach ziemniaczanych jako topowym daniu naszej kuchni, a przecież podkarpacie to zagłębie tych wspaniałych bulw. Teraz placki ziemniaczane odmieniamy przez wiele smaków.
W naszym menu znajdują się zarówno te mięsne jak i wegetariańskie. Bardzo ciekawy jest placek ze strogonowem, cielęciną czy ratatuji. Wśród naszych Gości znajdują się również smakosze placka z sosem pieczarkowym oraz co ciekawe placka z wędzonym łososiem i sosem czosnkowym.




A: Ja byłam ogromnie zdziwiona, kiedy Magda powiedziała nam że będziemy mieć placki ziemniaczane z różnymi sosami. Zupełnie się tego nie spodziewałam. Mało nie spadłam z krzesła! :)



10*   Rewolucja zakończona, program w TV wyemitowany, jest pozytywna opinia Magdy Gessler to koniec pierwszego etapu, jaki jest kolejny ?

M: Kolejnym etapem był sprawdzian, nas samych, naszej kuchni, czy podołamy wyzwaniu. Pełna restauracja, kolejki pod drzwiami. Niesamowite emocje! Ruch nie do opisania! Bezsenne noce, niesamowite obciążenie fizyczne. Warto było, to były wspaniałe chwile. Bardzo cieszy nas to, że nasza Gospoda nadal cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem Gości. Jest gwarno, pozytywnie i smacznie i oby tak pozostało już zawsze :) Od razu przyszło nam dużo szalonych pomysłów do głowy; menu dla Dzieci, robienie waty cukrowej dla najmłodszych i akcje im dedykowane! Nowe placki w tym również sezonowe z cukinii i z dyni.

A: Hucznie obchodziłyśmy również 1 rocznicę emisji programu na której gościł chór Gos.pl! To były emocje.


11*    Uważacie, że odniosłyście sukces ?

M: Myślę, że tak, przede wszystkim „Kuchenne Rewolucje” zmieniły naszą świadomość, dużo zyskała również kuchnia, bo nabrała kształtu i nowego smaku . W karcie przestało być „wszystko i nic” a wreszcie nastąpiła harmonia i temat przewodni; czyli  placki ziemniaczane i dziczyzna, którego trzymamy się do dzisiaj. Wszystkie dania serwujemy tylko i wyłącznie na świeżo, co spotyka się z docenieniem przez naszych powracających Gości.
W piątki na ich oczach, na sali konsumpcyjnej lepimy pierogi i nie tylko! Totalny odlot!

A: Zostałyśmy zauważone i docenione, czego wyrazem było umieszczenie nas w  przewodniku Magdy Gessler „101 najlepszych restauracji i hoteli w Polsce”. To dla nas bardzo dużo znaczy. Dało nam to jeszcze większego kopa i mobilizację do pracy nad sobą i nad naszą kuchnią.



12*    Mamy 2015 rok, czego właśnie w tym okresie możemy się od Was spodziewać ?

M: W dalszym ciągu zamierzamy kontynuować drogę wskazaną nam przez Magdę Gessler. W menu cały czas znajdują się wszystkie placki jej autorstwa. Pomyślałyśmy, że fajną opcją byłoby dołożenie paru nowych. Zdecydowałyśmy się również na akcję „placek miesiąca”; czyli z miesiąca na miesiąc zmieniającą się nowość. Wszystko po to aby zachwycić naszych Gości :) W okresie letnio – jesiennym nie zapominamy również o plackach z cukinii oraz dyni :) Ważnym elementem naszej działalności są również organizowane przez nas akcje dla Dzieci, którym dedykowałyśmy specjalne Menu. Prawdę mówiąc mamy tak wiele pomysłów, które jeszcze chcemy_zrealizować...

A: Ja ze swojej strony dodam, że warto śledzić nasz profil na Facebook'u, gdzie znajdziecie bieżące informacje o nowościach w naszym menu, akcjach, a także konkursach, które organizujemy dla naszych Was  :)


M i A:
Bardzo serdecznie chciałybyśmy podziękować Magdzie Gessler za to, że uwierzyła w nas, dała nam siłę napędową do działania i jest dobrym duchem naszej Gospody. Serdecznie zapraszamy Was do odwiedzenia naszej kameralnej Restauracji.
Mamy nadzieję, że oczaruje Was swoim smakiem i atmosferą :)










0 komentarze:

Prześlij komentarz